top of page

Lage rapporter

  • For Ã¥ lage rapporter - klikk pÃ¥ menyen «Rapporter» og siden «Rapport om meldinger» vil vises

  • Her vises 6 utvalgselementer kalt: 1) Velg: avdelinger, rom, etc., 2) Meldeskjema, 3) Apparattype, 4) Anskaffelsesdato, 5) Kildestatus, og 6) Meldestatus

  • I disse utvalgselementer kan det gjøres valg som grunnlag for Ã¥ lage rapport og rapport generes ved Ã¥ klikke pÃ¥ knappen «Filtrer»

  • Etter kort tid vises resultatet pÃ¥ høyre side ved at en kommandoknapp «EXCEL» vises og at det opplyses at en fil er generert med et oppgitt passord. Det vises ogsÃ¥ en grafikk med et liggende histogram eller en tabelloppstilling (avhengig av de aktiverte utvalgsalternativer)

  • Kopier det oppgitte passord – klipp pÃ¥ «EXCEL», lim inn passordet i dialogvinduet og Excel-filen vil vises med alle skjemaverdier

  • Deretter brukes standard EXCEL-verktøy for Ã¥ lage den ønskede oppstilling og presentasjon

  • For Ã¥ lage en ny rapport – husk  «Nullstill søk» først.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

bottom of page